Pages

dimarts, 2 de juliol del 2013

Apretant la ro(s)ca: Open Cituat de Terrassa i el Cargolaire

Per aquí estem aprofitant  aquests dies per escalar tant com podem entre algun dia de relax, per la meva banda tinc moltes ganes de roca després dels mesos d'estudi i això no para...sense descuidar un mínim de físic i de plafó ja que també ho necessito! 

Anant per ordre cronològic: La setmana passada vaig encadenar al segon intent la via Ak47 8a al Cargolaire, la qual havia provat un o dos intents en una ocasió anterior. Vamos shaòlags!!! Ja vaig comentar que és el sector bouldery de Calders al qual ens hem aficionat un munt, és el que té ser bloquero i fer corda....crec que amb el laboratori de Margalef, el Macana i aquest en tinc prou...jajaja

Carlos encadenant ahir la Cargolada...dura...


Després de descansar d'escalar divendres, dissabte vam anar a Terrassa a un open que li tenia moltes ganes, ja feia temps que en sentia a parlar però fins aquest any no vaig poder assistir per vàries raons. Pel que fa a la meva performance, després de veure que hi havia bastants escaladors forts participant vaig saber que havia de fer una classificatòria bona per fer finals. La veritat és que els blocs se'm van donar bastant bé així que exceptuant el més dur, que tenia un pas d'hombro bastant heavy, en el qual en  Gerard va ser l'únic que hi va passar flotant, no em va costar massa fer-los tots juntament amb 4 escaladors més per assegurar-me la final.
L'Àlex a la final
Em vaig sentir bé durant tot el dia i anava amb bastants ànims per apretar a tope a la final, però no va poder ser, encara que els blocs eren molt guapos i bons per donar espectacle... El que semblava més fàcil el vaig encadenar al flash i després em va tocar colxoneta. N'hi havia dos de molt durs, massa perquè els pogués fer en el temps que dura la ronda, però en els altres dos em va saber greu no poder fer més de dos passos. En un era qüestió de flexibilitat i no cabia al volum d'entrada, un pas segurament fàcil pels altres competidors, i en l'altre el volum triangular de sortida em patinava molt...una llàstima perquè crec que la part de dalt d'aquest bloc se m'hagués donat bé, però bueno, les compes són així, i de tot s'aprèn. Tot i acabar una mica mosquejat, gràcies a l'Armando i en Fèlix, entre d'altres, ja que  em van anar bé les xerrades bous! I com no els ànims dels Bous de la Salle merci!!!

Podium
Pel que fa a l'organització i l'Open en general la veritat és que un 10, begudes i menjar per a tothom, bon sistema de classificatòries amb blocs puntuables per categoria i equipadors molt bons!!! Els blocs de la final realment molt estètics i amb uns moviments guapíssims...s'haurien de deixar muntats més dies! Així que gràcies per fer-ho possible, com sempre és una alegria poder venir!

 la Nit 8a+




I ahir dilluns vam tornar al sector que ja us podeu imaginar, allà cadascú amb el seus projectes, uns a rodar després d'entrenos i altres amb cadenes en ment...A mi em va anar guai i després de dos pegues amb un peu inadequat per no mirar-ho bé, vaig canviar-lo i així endur-me la Nit 8a+ cap a la llibreta, que consisteix en un bloc bastant físic de compressió sobre plans. En Pol per la seva banda es deixa molt bé el seu project Benvinguts a la Realitat, que prova en uns pegues molt fanàtics amb en Roger Crespo, aquests dos tiven ... el segon dia de provar-la i ja cau a dalt, això és dur dur... La Francis apunt d'encadenar el Pispa 7c i amb en Carlos acabem el dia fent la Cargolada que em va semblar un bon 7b+ i no pas fàcil.