Pages

dimarts, 25 de juny del 2013

Redescobrint la roca

Aquests dies que torno a tenir més temps he aconseguit fer unes quantes escapades per tocar roca, ja que des de setmana santa no havia pogut sortir exceputant un matí a Calders...ara amb la motivació d'estiu toca buscar sectors frescos per poder apretar fort!

El dimecres passat vaig quedar amb en Pau per anar al Cargolaire, un sector que em motiva molt amb vies curtes i bastant físiques. Allà després d'escalfar a un 7a monto la Variant de l'Okupa, suposat 7c+, després de fer el lance amb el mono em sembla bastant més fàcil. Li canto a en Pau que la fa al flash i seguidament la encadeno al segon intent. Als dos ens va semblar bastant més fàcil que el grau que surt a les ressenyes. En Pau aprofita i s'apunta també al segont intent Okupa 8a, i després anem a provar l'Acció Calders 8a/+? Me la deixo bastant bé amb només un passet per acabar de sol·lucionar, en Pau per la seva banda se la deixa encara millor per un pròxim dia. Finalment per acabar el dia li donem a la Nit  8a+, tot i que les forces ja no acompanyen. Tocarà tornar a rematar la feina algun dia d'aquests, les sensacions són bones!!!


Miss Schweiz from Jimmy Webb on Vimeo.

I bé un parell de tardes més amb un dia de campus pel mig hem sortit a Collsuspina-Antenes amb en Carlos, allà tenia en ment provar les vies bloqueres de l'entrada on fa temps no m'havia cantejat. Vaig fer-me amb Crim Pastoril 7b i Atracció integral 7c al segon intent les dues, després d'haver-les provat en una ocasió temps enrere sense treure els passos va ser bastant positiu. Al 7c la veritat és que s'ha d'apretar...

La que no havia provat era el 7c+, Sultans of Bloc, vaig montar-la i després de mirar-me com col·locar els peus va quedar clar que un taló era la millor opció, així que després d'un breu repòs m'enxufo també aquesta via que més que res és un bloc de feeling, igual estaria millor de 7c, ja es veurà. I per últim i la que m'ha donat més guerra l'Alpha Blondy 7c+, aquesta a la placa i més llarga, tot i que en el fons també és un bloc de 4 moviments de presa petita i peus fins, avui al matí amb  una mica més de fresca he pogut ser eficient i encadenar-la.


Rocklands South Africa from Iker Arroitajauregi on Vimeo.

Queda pendent el Ball de Penjats 8a?, a la qual vaig donar-li un intent però  vaig ser incapaç de veure cap presa en un espai d'uns 2m... tenia el sol de cara i igual no m'ho vaig mirar bé però no vaig poder visualitzar el pas...també és possible que no ho intentés per on tocava...aquesta em va posar a lloc ben ràpid. Tornarem.

No hi ha fotos però us poso algun video ben fanàtic per motivar!!!


Bearcam Presents - The Island in South Africa from Bearcam Media on Vimeo.