Pages

dilluns, 23 de juliol del 2012

Final de la Copa Catalana de Dificultat '12 a Sabadell

Aquest dissabte a Sabadell, concretament a les instal·lacions de la Panxa del Bou, es va celebrar l'última prova de la Copa Catalana d'Escalada de Dificultat 2012. Ara ja portava 6 setmanes entrenant des de la lesió i començava a trobar-me més bé tot i que la planificació no anava encarada a aquesta competició i és evident que queda molt per fer, però la compe és el dia que és i p'allá que vamos. Surto de la plana amb en Pol i arribem tranquil·lament al migdia. Com sempre amb aquest horari toca dinar just abans o mentre es fan les inscripcions, i després res de migdiada, a esclafar que toquen classificatòries en breus! Bromes apart, és molt millor que no pas l'antic que durava tot el dia.

A les classificatòries 2 vies per aconseguir el pas a la final, la primera en una placa desplomada sobre regletes i algun pas llarg de bloqueig en canto positiu però sense reposos bons, curta i intensa, en aquesta vaig caure a 3 passos del top, se'm va escapar una regle pinçada però podia haver-la fet. La segona em va costar més, entrada amb canto positiu i amb algun pas llarg i xapatge que petava, al arribar a la part de dalt un xapatge des d'una regle em va tombar doncs ja no podia tancar bé, així que a tocar la següent i avall.

A la via de la final, que anava per les preses requadrades amb cinta vermella.
Foto (c) Ivan ( Rei Sargantana )
Passo últim a la final però el que compta és que ja hi sóc, ha costat 4 competicions de dificultat poder entrar a una final però bueno, a tope! La via de la final és un viote, a mi em va agradar molt, entrada a bloc i vigila que pots caure al segon pas, d'aquí a buscar el sostre fent passos resistents de regletes que em van deixar bastant petat,  tenint en compte que l'entrada la vaig fer en plan robot per garantitzar que no queia, però clar,  el bíceps va dir prou bastant ràpid. Un cop al sostre la proposta dels equipadors és fer un pas de flexi de cames per facilitar els 2 primers passos. Em va costar una bona rampa al quàdriceps però un cop realitzat  ja tenia 2 passos del sostre fets... el que no em vaig adonar és que així podia haver reposat un moment i vaig seguir, al següent xapatge ja no podia doncs se m'obria la mà... cap al terra nano. Això devia ser al 55-60% del recorregut de la via i en aquesta secció vam caure del 2n al 5è classificat. En Pol per la seva banda supera el sostre i la trave a la dreta i es planta a la última secció de la via, on un pas d'una pinça el tomba quan se li escapa un taló, però el primer lloc ja està assegurat.

Podi Absoluta Femenina 1- Leo  , 2- Marieta

D'esquerra a dreta; 2- Chaiyà, 1- Pol, 3-Albert Cardús

Aconsegueixo una 4ta posició final, i prou satisfet, sobretot de les sensacions doncs les compes de dificultat representen un bon repte  on em costa molt donar-ho tot quan toca. Serà difícil aconseguir anar relaxat però bueno s'anirà intentant, d'això no n'hi ha dubte. Merci com sempre als equipadors Fèlix, José E. Agustí, Xavi,etc, i a tothom que fa possible i participa en la celebració d'aquestes proves,  ens veiem a les de bloc al Setembre!!!

Més fotos al blog de l'Ivan