Pages

dilluns, 18 de juny del 2012

Open de bloc Sala Gravetat-Zero (Terrassa), recuperant sensacions

Poc a poc em vaig trobant millor i les sessions de readaptació es noten, el cos està més preparat per desenvolupar l'activitat i això fa que mica en mica pugui anar fent una miqueta més cada vegada. Com que l'última setmana les sensacions no havien estat dolentes entrenant, si bé és cert que ara m'estic dedicant a fer físic i volum bàsicament, vaig decidir anar a l'open d'inauguració de la sala Gravetat-Zero, a Terrassa.

El plafó ha quedat molt guapo, amb inclinacions, formes i angles molt diversos que el fan idoni per la pràctica del bloc, i la veritat és que és molt positiu comptar cada vegada amb més plafons en la geografia catalana. Així doncs, va arribar dissabte, i cap allà que vam posar direcció amb en Carlos, això sí no a primera hora. Quan vam arribar ens trobem amb altres  fanàtics d'Osona, com en Xitus, l'Ivan i en Pepe, que ja portaven un parell d'hores tivant.

El plafó amb els volums per la final
A la classificatòria hi havia molts blocs, diria que al voltant de 60. Vaig començar molt suau i amb la mentalitat de no apretar, però després de gairebé una hora fent blocs fàcils per escalfar bé, com que em notava l'hombro correctament, vaig decidir anar provant blocs més difícils mentre la percepció fos bona. Així doncs vaig estar escalant fins una mica abans de les 2 , unes 2h i mitja en total. Vaig fer la majoria dels blocs més difícils proposats per la classificatòria, que la veritat eren molt bons, fins que vaig suposar que seria suficient per la final i vaig parar per no cansar-me més, doncs la veritat, ja estava fos. En Carlos per la seva banda va fer més o menys el mateix que jo, i l'Ivan, en Pepe i en Xitus van aconseguir fer-ne molts i rebentar-se, assegurant-se també la final en la seva categoria

Posteriorment parada per dinar i a descansar fins les finals, a les 19h. Primer infantils, després categoria promoció on participàven en Pepe, en Xitus i l'Ivan, que van quedar en aquest ordre primer, segon i tercer respectivament. Felicitats! Una llàstima l'incident amb l'hombro de l'Ivan, que després de luxar-se'l va haver d'anar a l'hospital i parar d'escalar. Ara a reposar uns dies i a la tornada a tope! Agrair des d'aquí la col·laboració de tot el personal i equipadors de la sala que van estar molt atents i ràpids a l'hora d'actuar. A continuació les noies i per acabar nosaltres. Teníem 4 blocs i 3 intents possibles a cada un.

Podi promoció. Vaia màquines!!!
Jo estava cansat i la veritat és que des del principi sabia que a poc que els blocs fóssin una mica durs ja no podria fer-los. Per sort,  van ser progressius i almenys vaig poder fer uns quants moviments més. El primer era més aviat tècnic amb una placa fineta i un passet al sostre, no tenia més problema que col·locar bé els peus i el cos i anar tranquil. El segon tenia un lance lateral a un volum i d'aqui a aguantar per una xorrera i ja estava, aquests dos al flash sense problema. El tercer tenia un passet més dur per anar a buscar un volum d'una regleta roma i aquí ja vaig necessitar els 3 pegues per fer top, així que em vaig quedar a 0 de forces. L'últim bloc, que era per cert el més estètic, amb molts volums, físic i tècnic, i també el més dur, va donar la primera posició a en David Holgado que va ser l'únic de fer-lo al flash. Jo no vaig poder ni aixecar-me de terra, i en Carlos va arribar prou amunt com per aconseguir una 3era posició, tot i que sembla ser que hi va haver algun error degut als dos Carlos que hi havien a la final, massa forts els dos...jeje


Finalistes abs. masculina
Personalment vaig marxar molt satisfet de com em vaig notar l'hombro, que no em va donar cap problema, i també del que vaig poder fer pel rodatge que portava. Òbviament falta treballar molt, dur i amb continuïtat per millorar el que toca, però això es qüestió de temps i el que cal és vigilar no lesionar-me un altre cop perquè sinó se'n va tot en orris.

Finalment entrega de premis i sorteig de material, i ja tard a tornar cap a casa que al dia següent toca més activitat ( següent post). Des d'aquí vull agrair a tot el personal de la sala, equipadors i col·laboradors  la bona feina que van fer, juntament amb tothom que va assistir per aconseguir un gran dia de bloc, on va regnar el bon ambient característic d'aquestes compes!

Molt bé bous! (c) Xitus Rodríguez
Ens veiem a la pròxima!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Lluís,

Sóc el Carlos, vaig estar a la final amb tu, el que s'arrastrava en tots els blocs xD. Ja li vaig comentar al Nacho, i li vaig posar al grup de gravetat zero del fb, que després comentant la jugada, vaig suposar que a mi em van confondre amb l'altre Carles quan van anotar el top de la blava que hi havia a la compe o me la van anotar per error, que em va faltar poc però em vaig quedar a la penúltima presa. Per tant en realitat el Carles va quedar 3 i tu devies quedar 4. Jo entre 5 i 6 amb el Jordi. Disculpa que no m'adonés de l'error fins més tard. Ja li vaig comentar que mirés de corregir-ho quan pengés les classificacions.

Una abraçada i amunt!

Carlos Vinagrete

Lluis Salo ha dit...

Ei bou!

No et preocupis, allà estàvem tots i tampoc ens en vam adonar jeje, l'important és que tots vam acabar rebentats de provar els blocs.

De totes maneres, merci per comentar-ho, ens veiem a la pròxima màquina!

A cuidar-se ;)