Pages

dimarts, 24 d’abril del 2012

Millors sensacions... tot apunt per la setmana dels Bous!!!

Demà comença l'Open Bloc 2012 by Els Bous de la Salle, aquest any amb tantes ganes com sempre esperem aquest event que no deixarà a ningú indiferent... I si no, veniu a comprovar-ho!


Per la meva banda òbviament m'agradaria estar "en forma" per poder afrontar especialment el Campionat de Catalunya de Bloc, que a més és l'Universitari també, però si no pot ser no pot ser, el que compta és que cada dia em vaig sentint millor i cada cop em trobo més bé en el pla vertical, tot i que només he escalat 3 dies, però bueno, poc a poc.

A nivell de físic general ja farà dues setmanes que he començat a treballar, al principi molt poc i fent una progressió sense risc, per anomenar-la d'una manera. Aquesta setmana acabarà de ser la prova de foc per veure si hem superat el tema i a partir de la que ve, pista i a fer callo al plafó, que ja aniria essent hora!!!

De moment res més, l'únic que us puc dir és que si veniu, disfrutareu d'un event amb al·licients per a tothom, i amb novetats que val la pena provar de primera mà, com la nova estructura de la feec, d'unes proporcions dignes de les millors competicions del moment, i amb el personal de sempre disposat a fer passar una bona estona a tots els visitants!!!

Nova estructura de la FEEC

Així que gasss BOUS




I una mica de copa del món per anar escalfant ;)